on 30 Jan 2011


Bar ez volt az egyik legfejletebb varos ahol eddig voltam, Phuket utan egy igazi dogunalmas betondzsungelnek tunt. Le is voltam nagyon torve e miatt.





Dolgok Singapurrol:
-ez egy varosorszag, mint Vatikan
-nemzeti nyelv az angol, mindenki beszeli
-a varos szep es tiszta
-sok erdekes es bamulatbaejto epulettel
-minden auton es motoron van egy kis gepezet ami fojamatosan megtaxalja oket, igy probaljak csokkenteni a forgalmat
-a tobbi del azsiai orszaghoz kepest kibaszotul draga (a malay arakat meg nem tudom). Mondjuk a kaja ami thajfoldon 6-8ron volt az itt 25.
-az eletkorulmeny annyira jo ,hogy tobb olasz fitalal is talalkoztam akik ide jottek dolgozni mert jobban megeri nekik

Singapur hires az idiota torvenyeirol:
-tilos a bungee jumping
-tilos a homokos sex, viszont Singapure tele van buzikkal es minden sarkon van legalabb 1 szexshop
-par eve meg tilos volt az oralis es analis szex (heteroknak is)
-kemeny penzbirsag ha nem huzod le a budit magad utan publikus wcben
-penzbirsag ha budos vagy (mar tudom is ,hogy lehetne kicsit fellenditeni a roman allamkasszat)
-tobb szaz $ buntetes ha a metro teruleten iszol v eszel v durian van nalad (mi az a durian? olvasd el a Bangkoki postom)
-TILOS A RAGOGUMI !!!! nem aruljak es hasznalni sem lehet.
-szemetelesert is komojan buntetnek
-na es HALAL buntetes a drogcsempeszekre (de ez van thajfoldon, indoneziaban meg nagyreszt egesz del azsiaban)


A szinhaz tetejen
Hatam mogott a vilag eggyik legklaszabb kaszinoja,
tetejen egy medencevel aminek nincs szele.
(nez utana a neten ha nem erted...nincs kedvem elmogyorozni)

A szinhaz tetejen

Singapure jelkepe




Indiai negyedben


Kinai negyed





Kinai es Japan kert:



Igen, tigris vagyok a kinai horoszkopban


Science Museum


Tele sok es erdekes kutyukkel. A legklasszab megis az volt mikor egy oriasi teszla tekercset bekapcsoltak es kezdodott is a show. Eloszor neonrudkat osztogattak , az aram a tekercsbol az emberek kezeben levo rudba villamlot (mert kis villam nyalabok repkedtek mindenhol) es lon vilagossag! De ez semmi, mint ahogy a kepen is lathatod volt egy ketrec is. Egyszer csak bejelentettek, hogy varnak egy onkentest a ketrecbe amin 3,5millio volt megy majd keresztul. Persze volt egy hujegyerek aki mikor ezt meghalotta egybol jelentkezet, mindenki kussolt de o csak patogott,h en en!
Szoval bementem a ketrecbe es jott a 3,5 millio volt. Beszaras , kurvajovolt. Sajna fenykepezot nem vihettem be igy nincs rola kepem, de adtak egy diplomat, majd lefotozom es felrakom, h megjobban hizzon a majam.

 A tesla tekercs

Kabelfa
De na nem ojan kabel!!!
 Hazug gep, aszonta,h nem vagyok egyedi.
Kapja beeeee!

Uzeno fal.
Hat itt is ismerik a Belga hires szamat aminek a cime:

Sentosa


Ez ey kis sziget amibol vidamparkot csinaltak, van itt mindenfele de megsem az a huuuuuuudeeeee vidampark. A swedorszagi jobban tetszet :P
Szerintem 14eves korig pont megfelel ,utana mar kicsit uncsi.

A Universal studio mozia elott.