on 25 Jan 2011

Az elso par hetben erkezesem utan meg lettem hivva egy igazi falusi muszlim eskuvore. Persze,h nem hagytam ki.
Tul sok ceremoniat nem lattam, mert csak a kajalasra mentunk.
Kis falusi haz-bent tele asztalokkal szepen megteritve+erdekes es fincsi hazi tesztak. Majd kesobb tetunk egy setat a falu korul, megneztunk a kokuszfakat,rizsfoldet,falusi cukorgyarat es talaltunk egy home made vidamparkot is.
Majd utana erkezet a sok nep, mindenki hozot vmi ajandekot. Az ajandek altalaban etel v gyumolcs szokott lenni. Othol 100euro alat pofatlansag ajandekot adni de itt az emberek beerik egy 4-5kg dinyevel is. Kesobb megtudtam,h nehany eskuvon kis persely van amibe becsusztatod a pliket a nevedel es a penzel.A szegenyebb falukban a min. osszeg 2000rupia ami kicsitt kevesebb mint 1ron. Altalaban a varosokban 50-100000rp szoktak adni viszont ha kozeli barat v csaladtagnak van az eskuvoje akkor itt is a 100eur a standard.









Balrol jobbra: sult banan,vmi kalacsszeruseg es ragados rizsszeletek.

A kozepso barna ize ragados rizsbol keszult.

Ez a  borkanos kex volt a legjobb. Rizslisztbol es kokuszbol keszult.

A falu


Jaaj te remi,h te menyire ugyi vagy!!!

Nagytatam erre azt mondta volna: 
"Remi, na latod ez a pinavirag".
De elarulom,h ez a kavevirag.

Kavebab

A gyerekek azt ordibaltak,h: jon a feher orjas es megesz.

Falusi cukorgyar. Itt a cukornadbol keszitik a cukrot.

Megtalaltam a vilag leghiresebb es legmarkasabb szolloszorpet, a Fansit.

A 60eves kisoreg olyat tud amit en nem. Kokuszt szedni.

Na es a beigert 1ember eros Disney vidampark
A csavo jo kondiban volt, mert 4 gyerekel is birt tekerni!


Megerkezet a fel falu.

Kozepul az ifju hazaspar.